Tuesday, October 20, 2009

THE OT mmg r.!

HAHAHAHAHAHA.
ari nie aku kene terokk gila doeee.
HAHAHAH.
yela beday aku kan,
hoho.
pagipagi lagi td aku da na kuaaa da.
tgoktgok mak aku col kate ta bole kua.
bcoz of na sambot beday aku kat roma.
ade suprise bla bla bla.
haihhh.aku da jem,
then aku rancang na jompo ota sekali.
haihhh.langsung cancel.
pagipagi da kejot dia.yela.col free kan?
HAHA,maxis oke nyahhh:P
then terpakse la dicancel kan segala perancangn.
haihhh.aku duk uma la.
online, belaja ,kemas to kemas nieee.
ttbe najmie col.(one of THE OT's family)
aku pon angkat.
dia tanyer.
najmie:weh.ko kat ne?
esha:aku kat roma la.
ta bole kua ha,
najmie:ohhh,okieokie.
esha: k byee,
then aku pon teros kan meng-online kan diri di myspace.
HAHA.
petang dalam kul 4 ke 5 nta dwg datang romahhh,
aku pon cepatcepat pake bajo,
then salamsalam sama ejat.
rendooo gila sama dia.
muahmuah kat dia.
bahahahahahaha.
then mase to aku col ota jap.
cuz time to aku ngah text nan dia.
aku hold dolo ota.
HAHA.
time nie yg ta bole blaa nie.
aku na datang kat dwg je.
pluppppppp!
ade somethings kene kat badan aku,.
aku pon mule mencarot"BABI,POKIMAK.HANJENG BTOL"
ropenyer to telo.
HAHA.
ejat pon ape g an.
haaaaa.
dia kejar aku.
tercunggapcunggap aku.
bahahahahaha.
gila la.
roma aku dekat nan masjid then sampe ke masjid gak la dia keja aku.
HAHAHAHAH.
letih sial!
abehhh badan aku kene telo.
adohhhh.
dwg na balik sempat lak to kene kan aku.
aku try dekat nan apam.
engat na ngeset kat dia r an.
coz dia langsung ta kene tepong td.
haaaaa.
langsong aku kene balik ngan dia.
lagi terok aku kene.
dia pegang aku sial.
dia da la bapak kuattt.
aku nie keping je..
aku try sepak dye ta bole doeee.
yg len some tgok dok gelak jeeee.
tensennnnn lak ai.
aku jerit panggil adek aku.
gila la.
terok doeee.
HAHAHAHAAHAH.
then ejat g simbah air sato badan kat aku.
pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
kepale otak dia.
basah badan aku babe.
hyeeeee!
tapi mmg beshhh r aku kene nan dwg.
wehhh.KAWAN DUNIE AKHIRAT WEH!
hihi,
syggg kowang doe.!



sempat lagi tonjok peace to.HAHA
 
nie paling ta bole bla nieee.lepas kene kejar nan ejat.HAHA
 
lari sha.lariiii.alia setan!
 
aiyoooooo!amaaaaaa!HAHA
 
huuuu~ cokop r doe.aku da nanis ha.AHA
 
ejat.da la toe doe.aku da serupa monkeyy ho.HAHA










No comments:

Post a Comment