Thursday, October 15, 2009

potongpotong rambot,

babe.
haha,
aku baro cutcut rambot aku.
ari to.
aku mekakmekak becoz of kepale aku nie asik headeach so mak aku suh aku g potong rambot.
aku pk manyakmanyak kali gak r.
na potong ke ta.
na potong ke ta na.
haihh.then aku tanyer kat member aku some.
then some ta kasik potong.
grrrr~
kepale da pening bcoz aku ta biasa rambot panjang.
cokop la sampe bahu.
ito pon da memudaratkan bg aku.
haihhh,
then?
ttbe ri to gak adek aku kate dia pon mao potong rambot.
ouh,k,
teroz la g potong rambot.
HAHA.
na tao ape aku dapat?
aku dapat bentok cendawan.
agagagagag*
macam celake jea.
aku pon dengan rase senang aty mengambil pisau lipat,
lalalalalala*
potong la rambot sendiri.
haha
btw,aku mmg pakar dalam bab potongpotong rambot sendiri niee.
hoho.
then na tao hasil nya apa?
oke.
tgok some pixie nie eh.

aku potong sebela panjang,sebela pendek.


tadaaaaa:DD
ngeheeee

No comments:

Post a Comment