Saturday, October 31, 2009

scary merry plus strawberry.

oke,ari nie.
teramat la menakutkan.
sebab ape?celake lakhanant disebab kan spm.
haihhh.
bayangkan lagi 18 ari lagi na spm,
na mati pe?
mmg na mati!
haihh.aku ta ready lagi la.
ta faham ke?undurkan la mase balik ha.
bosan na spm.ta saba na spm.bile la na abis spm nie.?
da la aku nyer paper abis lambat na mati.
haaaaa.nie yg menyirap nie.
aku da pening da pick up balik sejarah yg aku hafal mendeeeee to sume.
ahhhhh!
tensen gilo.
da la kedit ta do na text ota sygg.huuu~
rendo nati same dia.
mane dia?mesti blom bangun tido nie.
haaaa.jap g top up la.
huuu~
setiap ari aku amek mase 3 jam je tok belaja.
tenghari jangan cakap la.
langsung ta bole masuk.
pagipagi aku bangun to la time aku belaja.
dengan blom mandi sume to.
haaa.
time to yg bole masuk.
baek ponyooo.
HAHA.
nape gelabah sangat nie?
eee.syggg.nie bokan pmr ke periksa memandu oke?
nie pekse spm!tentukan future ko.
haihhhh.
mmg na mti la.
ta soke ta soke!
ahaahahahhaah.da gila da bab bende nie.
ahaaaaa.
da abis spm nie mmg enjoy na mati la aku.
haaaaa.
ota mano?member mano?family ta ke mano?
HAHAHAHAH.
tgok je la nnt cam no.
no komen.
ewahh.
cam bebas gilo.
alahai.ta saba.
huuuu~
later aku update g weh.
adious muchacos:D



No comments:

Post a Comment