Wednesday, November 4, 2009

fought wit mamak,:D

babe.ari nie mmg lawak gilo doe.ahahahhahah.
na tau ta sebab pe?
paling sedih+malu=bangsat!ahahahahahah
cam nie.td aku ta g schul coz terlanjur tido then dalam kul 9 lebih aku bangun la.
then mandimandi.aku on9 jap.
afta on9 to aku study math.
dalam kul 12 cam to stop jap.
pato tengok enset kedit tinggal 12 sen.
rase macam na g top up kot.
then aku tanyer adek aku na pesan apeape ta?akak na g top up nie.
as usual la kan,if dia kasi upah lagi bagusssshhh.
ahahahahha.tapi dia lembab na mati so aku berambus je g.
aku g la nek tobe(moto) dengan hati yg girang sambil denga lagu yui-again.
aku beli kat mamak belakang uma aku je.
then afta beli top up to balik la roma.
balik roma aku letak kunci letak wallet n top up tadi to.
aku lope yg aku letak top up ats meja bukan kat wallet,
aku pon check la wallet aku.
aku cam pelik gak la.kenape sume da berguris nie?(soke simpan top up yg da goris dalam wallet)
ahahahahah.*bad habit okie nyahhh
aku cari r lagi dalam wallet to.
maklum la.wallet besa gedabak kan.colur pink pola to.
bentuk dia macam sepender.
ahahahahha.macammacam ade kat dalam to.
heeee,,aku cari ponyo cari ta do yg baro.
aku pon g la balik kedai mamak to dengan perasaan marah.
berpress presss moto aku to.
ahahahahaha*mara betul.
ahahahahahaah.then sampe kat mamak to aku sakap.
weh.mak.pe cer ko kasik aku kad tpp up da gores nie?aduhaiii.
na niaga wat care na niaga la.
mamak to pon check la.*mamak to mamak baro  so inocence gila moke dia.ahahahahaha
aku da buad muke ketat bin babiii,
ahahahahah.ttbe dia panggil plak mamak yg da lame keje kat sito.
dia pon check.
mamak 2: eh!ini kod sala nie.bokanbokan.
esha:bokan mende ?dia(mamak 1) yg kasi kad nie tadi.aduhaiii.
ta de aku na tipo ko dehhh.
mamak2: adek,coba adek tgok ini.ini kad laen kod.
esha: oke fine,ko pegang kad nie.aku balik mah aku amek wallet aku,ko tggu.
ahahahahahah.geram gila doe time nie.
then aku balik r amek wallet aku.sampe kat kedai mamak to.
sume kad top up aku kua kan,
esha: nahhh!ko check la sume nie.sume nie aku beli kat ko!.
mamak2: adek ini len kod la adekk.
esha: keple hotak ko len kod.yg aku tau aku beli kat sini tadi.5 hengget aku da melayang ko na lenlen kod plak,aku pedolik ape?*tengking gila kuad

mamak1: adekkk!adekkk!cuba rilexx!rilexx!rilexx!
hahahahahahahahah
aku ta bole gelak time to doe.mamak to cuak gila ahh tgok aku time to.
da la rope aku macam ta mandi time to.
then rambut ntah pape.dengan sweater besa,ahahahaha
macam pengkid doeee.
ahahahahahahaha
esha: wehhh.ini da lebih nie.aku da ta bole saba da,babi la kau mamak!macam celake btol.
hahahahahaah.mmg da menyumpah abis r kat mamak to.ahahahahaha
kesian btol kat mamak to.-,-
haihhh.hahahahahahahahah,
then aku text aini suh col aku.
dia col r.then,
esha; weh dekk,ko cobe check atas meje bilik aku to ade kad top up ta kat sito?
aini: jap g aku col balik.

patu aini col balik.
aini: weh.kak.ade doe.
esha: hah?ade?
aini: a,ah.yg belom goris g.
ahahahahahaahahahah
aku pon ape lagi kan?
letak phone.pandang mamak.buad moke jem lagi sambil sakap.okie mamak.i'm sorry.my mistake.
ahahahahaahahahahahahah
aku da na tergelak gila babiiii da mase to .
malu tahap gaban nyerrrr
sumpa ta na g kedai mamak to.
ahahahaahhahahahahah.bia la.
asal kan jauh aku top up lepas nie.
ahahahahahahaahahahahah
   pengajaran:
  •  jangan simpan kad topup afta gores.
  •  jangan pake wallet besa na mati
  • jangan gelabah macam saia.
ahahahahahahahahahaha
MAMAK!SORRRY:pp








No comments:

Post a Comment